شروع برگزاری رویداد: 14_بهمن_1403
کارگاه رؤیتپذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاهها در شبکههای اجتماعی، برگزار میشود
مدیریت نظارت و ارزیابی راهبردی دانشگاه با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، کارگاه «رؤیتپذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاهها در شبکههای اجتماعی» را برگزار میکند.

مدیریت نظارت و ارزیابی راهبردی دانشگاه با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های « ارتقای جایگاه دانشگاه تربیت مدرس در نظام های جهانی رتبه بندی» را با عنوان « رؤیت پذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاه ها در شبکه های اجتماعی» برگزار می کند.
این کارگاه در تاریخ ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به صورت برخط برگزار می شود. مدرسین این کارگاه دکتر محمد حسن زاده (رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)، دکتر بهروز رسولی و سمانه رحیمیان می باشند. از اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت می شود در این کارگاه شرکت نمایند.
لینک شرکت در کارگاه:
https://vclass3.modares.ac.ir/rooms/bp7-ewc-d0z-6d2/join