• 1403/11/14 - 13:59
  • -تعداد بازدید: 10
  • - تعداد بازدیدکننده: 10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شروع برگزاری رویداد: 14_بهمن_1403

کارگاه رؤیت‌پذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود

مدیریت نظارت و ارزیابی راهبردی دانشگاه با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، کارگاه «رؤیت‌پذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی» را برگزار می‌کند.

مدیریت نظارت و ارزیابی راهبردی دانشگاه با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، دومین کارگاه از مجموعه کارگاه‌ های « ارتقای جایگاه دانشگاه تربیت مدرس در نظام‌ های جهانی رتبه‌ بندی» را با عنوان « رؤیت‌ پذیری، برندسازی و حضور موثر دانشگاه­ ها در شبکه‌ های اجتماعی» برگزار می­ کند.
این کارگاه در تاریخ ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به صورت برخط برگزار می‌ شود. مدرسین این کارگاه دکتر محمد حسن زاده (رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران)، دکتر بهروز رسولی و سمانه رحیمیان می­ باشند. از اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت می‌ شود در این کارگاه شرکت نمایند.

لینک شرکت در کارگاه:

https://vclass3.modares.ac.ir/rooms/bp7-ewc-d0z-6d2/join 

 

  • گروه خبری : رویداد,مدیریت نظارت و ارزیابی راهبردی
  • news code : 2257