ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانهها از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی را ارزیابی می کند.

کتابخانه های دانشگاهی با توجه به نقشی که در پیشرفت های آموزشی و پژوهشی ایفا می کنند، مورد توجه هستند و نقش حیاتی در چرخه اطلاعات دارند. از این رو بهبود کیفیت خدمات آنها، بخش مهمی از محیط آموزشی و پژوهشی است.
مسئولان کتابخانه ها به منظور ارائه خدمات بهتر در تلاش هستند تا خدمات و امکانات کتابخانه را متناسب با نیازهای اطلاعاتی و دیدگاه کاربران ارتقاء دهند.
مرتفع نمودن انتظارات منطقی کاربران و رفع کاستی ها، ضمن اینکه موجب پویایی کتابخانه ها می شود، اثربخشی خدمات را افزایش داده و نسبت به استفاده بهینه از آن، اطمینان خاطر ایجاد می کند که در نهایت رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت.
در این راستا از اعضای کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس درخواست میشود؛ با تکمیل این پرسشنامه، ما را در ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس، یاری نمایند.
لازم به یادآوری است، تمامی پاسخهای ارزیابی فوق، محرمانه خواهد بود.
پیوند دسترسی به پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس:
https://porsa.irandoc.ac.ir/s/lib-dtm-1403